عزیزیان:

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: این فصل تا به اینجا نسبت به سال گذشته چنگی به دل نزد و تنها تیم پرسپولیس نسبت به گذشته بهتر عمل کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سعید عزیزیان گفت: در این دوره از مسابقات، لیگ برتر کیفیت لازم و برنامه ریزی منظمی نداشت و بازی ها یک سری چهار روز یک بار و سری بعدی هفته ای یک بار انجام می شد و نبود برنامه باعث لطمه خوردن به تیم ها و افت آنها می شد.

وی افزود: تیم پرسپولیس و تیمی هایی بودند که خوب ظاهر شدند و عملکرد بهتری فولاد نسبت به فصل گذشته داشتند و سپاهان تیم همیشگی نبود و استقلال هم به دلیل بازی های باشگاه های آسیایی بالا و پایین زیادی داشت.

وی در رابطه با ورزشگاه های باشگاه های لیگ برتر افزود: کیفیت زمین ها خوب نیست. من زمانی که در کرمان بودم زمینش خیلی افتضاح بود، حتی یک پاس زمینی هم درآن زمین ها نمی شود داد.

عزیزیان در رابطه با داوری این دوره گفت: داورها قشر زحمت کش فوتبال هستند و همیشه اشتباهات داوری بوده و خواهد بود واگر هم اشتباهی در داوری صورت گرفته غیرعمدی بوده است و نباید آن ها را مقصر بدانیم.

وی در رابطه با تیم صبا باتری گفت: یک هفته ای درکیش می مانیم تا بازیکنان را برای شروع دوم بازی های لیگ برتر از لحاظ بدنی آماده کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات